IV. Mezinárodní festival populární estrádní písně „Baltik Super Star“ 17.-22.04.2015 v rámci Mezinárodního festivalu Festivalů „Baltic Extravaganza“
Mezinárodní soutěž populární písně, která se zaměřuje na živé vystoupení mladých umělců, vystoupení souborů a ukázky tvůrčích projektů, stejně jako vytvoření příjemné, tvůrčí a kamarádské atmosféry lidí z různých zemí, se uskuteční v období od 17. dubna – 22. dubna 2015 ve městě St Petersburg, Rusko.
Soutěž se skládá ze tří fází.
První fáze: přijímání žádostí (v souladu s pravidly), zaslaných do organizačního výboru.
Druhá etapa: výběr soutěžících dle zaslaných podkladů.
Třetí etapa: semifinále a finále.
- Pravidla pro účast:
1 Soutěže se účastní umělci s populární písní ve věku od 16 let (sólisté, dueta, sbory)
2 Předběžný výběr účastníků zajišťuje organizační výbor « ARTproduction „, na základě dříve podaných žádostí
3 Z jedné země se může festivalu zúčastnit maximálně 3 zpěváci
Pořadatel má právo předložit více než čtyři umělce z každého regionu Ruské fesderace
4 Oficiální materiály do soutěže musí být zaslány nejpozději do 31.března 2015
5 Konkurzní materiály a dokumenty:
- a) co kdo napsal o zpěvákovi – tiskové zprávy
- b) foto 4-5 kusy. formát jpg
- c) fotografické koláže nebo klip z písně, kterou se bude prezentovat
- d) 3 Soutěžní skladby: 1) Píseň dle osobního výběru v jazyce země, ze které zpěvák pochází , 2) světový hit, provedený v původním jazyce; 3). vlastní song (psaný speciálně pro účastníka v rodném jazyce). Doba trvání každé z písní by neměla přesáhnout 3,5 (tři a půl minuty). Zvukový záznam musí být zaznamenán v audio formátu (WAV) na CD médiu nebo mini CD.
- e) tvůrčí biografie účastníka s kopiemi diplomů (pokud existují) a seznam festivalů a soutěží, na kterých se již zúčastnil
- f) kopie pasu soutěžící a jejich doprovodů
- g) reklamní materiál plakát a billboard účastníka v elektronické podobě, či vizuály pro písně nebo klipu.
6 Všechny materiály předložené organizačnímu výboru nebudou vráceny ani přezkoumány. Materiály předložené po uplynutí lhůty nebudou brány v potaz.
- Organizace výběrového řízení.
1 první výběr (prosévání) se provádí v přítomnosti příslušné poroty, která se skládá ze známých osobností – populární umělce a producenty. Výběr se bude konat dne 20.3.2015 (Rusko)
2 odbornou porotou vybrány soutěžící obdrží oficiální pozvání k účasti v soutěži
3 1 a 2 kola soutěže se konají veřejně – dvě soutěžní písně – realizace na jedné z ikonických míst Petrohradu
4 V 1. kole soutěžící zpívá píseň v rodném jazyce, ve 2. kole pak světový hit v původním jazyce a závěrečnou píseň napsanou speciálně pro účastníka, zpívá v libovolném jazyce. Soutěžící, kteří obsadí první 3 příčky, jsou zařazeny mezi kandidáty na nominaci Mezinárodní hudební cenu „Anděl naděje“.
Kvalitní zvukové záznamy poskytuje soutěžící.
5 Po příjezdu do Petrohradu, před losování pořadí soutěže, účastník předá ředitelství festivalu multimediální základy písní – kde projde kontrola časové stopy .
6 změna písně zaslané do festivalu, je možná, jen písemnou formou a měsíc před zahájením festivalu
7 porota boduje otevřeně a k dispozici má 10-bodovou stupnici
8 po celou dobu, jsou všichni soutěžící a doprovázející osoby, členové poroty a speciální hosté ubytování včetně snídaně (formou bufetu)bezplatně – jde na úkor organizačního výboru
9 Pořadí vystoupení soutěžících se určí losem
10 Náklady spojené s příjezdem a odjezdem finalistů a doprovodné osoby nesou účastníci ve své režii, včetně zdravotního pojištění a vyhotovení víza
11 na finále soutěže organizační výbor obstará účastníkům make-up a také kadeřníka
12 festivalový výbor upozorňuje média, které se musí akreditovat
13 televizní záznam konkurzu poskytuje společnost „VIDIKOR» (Vidicor.TV)
14 Žádosti jsou přijímány na adrese: v češtině, pro následný překlad do ruštiny: narimodels@volny.cz ty pak budou přeposlány na: tsherba@mail.ru (+7 921 921 6381).
Neúplné žádosti nebudou přijaty!
III. Porota soutěže.
Mezinárodní porota je tvořená Ředitelstvím festivalu vybraných oblíbených popových umělců, skladatelů, básníků, manažerů, producentů, novinářů a politických osobností, intelektuálů, -mezinárodně uznávaných.
Kvantitativní složení poroty roku 2015 – ne více než 7 lidí, včetně:
Předseda poroty, technický tajemník poroty.
Předseda poroty musí být schváleny organizačního výboru festivalu nejpozději do jednoho (1) měsíce před začátkem soutěže.
1 Hodnotící kritéria jsou schválené porotou den před soutěží
2 držitel Grand Prix – obdrží největší množství bodů
3 Zasedání mezinárodní poroty je otevřené a rozhodnutí poroty jsou konečná a nelze je měnit.
4 Rozhodnutí mezinárodní poroty je zapsané v protokolu. Zápisy mezinárodní poroty jsou vedeny v ruštině a uloženy na vedení festivalu po dobu 1 roku.
Ceny a ocenění.
1 Podle počtu bodů se určí pořadí soutěžících a předají se následující ceny a bonusy:
- a) GRAND PRIX – 1000 €, zvláštní cena, diplom Grand Prix
- b) 1. cena – 500 €, zvláštní cena, diplom vítěze soutěže
- c) 2. cena – 400 € , zvláštní cena, diplom laureáta
- d) 3. místo – 200 €, zvláštní cena, diplom vítěze soutěže
- e) cena sympatií diváků- zvláštní cena laureát diplom
- f) cena sympatií novinářů- zvláštní cena laureát diplom
- g) další účastníci ve finále budou odměněni hodnotnými cenami a diplomy finalistů
- h) rozhodne-li se mezinárodní porota neurčit vítěze Grand Prix pro malý bodový rozdíl mezi prvními finalisty cena nebude udělena.
- i) Podle rozhodnutí ředitelství festivalu se držitel mezinárodní poroty „Grand Prix“ podílí na galakoncertu a závěrečném ceremoniálu, bez zaplacení poplatku za výkon.
- j) předání zvláštních cen pro soutěžící od organizací, sdružení, podniků různých forem vlastnictví, médií, významných osobností kultury a popových interpretů, vyrobené se souhlasem vedení festivalu a mezinárodní poroty. Dary nesmí být méně hodnotné jak 1000 (tisíc) dolarů.
- Doplnění.
1 Organizační výbor není odpovědný za porušení práv na užívání deklarované soutěžní písně
Účastník (semifinále, finále), umožňuje organizačnímu výboru používat jeho foto ve výrobě reklamních materiálů a souhlasí s použitím jeho jména v souvislosti se soutěží
- Finalisty opravňuje organizační výbor soutěže:
- a) veřejně užívat písně finalistů soutěže pro informační, propagační a jiné účely
- b) přehrávání a nahrávání jakýmikoli prostředky ale v žádném případě nepoškozujíce soutěžící, tak i jejich výkony, které se konaly v rámci soutěže
- c) vytvářet audio a video produkty vytvořené na koncertních a soutěžních vystoupení, s cílem šířit reklamní materiály festivalu.
4 Tyto pravomoci jsou distribuovány a provozovány po celém světě
5 Účast v soutěži předpokládá plný a bezvýhradný souhlas všech pravidel stanovených v tomto nařízení,
6 finalista (laureát), který obdržel finanční odměnu, nemá právo účastnit se následné soutěže Mezinárodního festivalu Festivaly „Baltské fantastická“ v Petrohradě po dobu 3 let.
7 V případě nedodržení těchto pravidel stanovených v tomto nařízení, soutěžící může být diskvalifikován.
8 diskvalifikace v soutěži je:
porušení pravidel stanovených v tomto nařízení;
poškození pověsti festivalu;
nepřítomnost finalistů na zvukových zkouškách;
odchylky od plánovaných výkonů (písní), jaké byly předvedeny na generálce;
porušování autorských práv, konflikt s porotou, organizátory či sponzory,
tlak na porotce, organizátory či sponzory, za účelem získání preferencí;
obscénní nebo vulgární chování vůči členům organizačního výboru, členům poroty a veřejnosti;
Rozhodnutí – vyloučit finalistu přijímá organizační výbor festivalu
9 Na dotisk materiálů a jejich využití v jakékoli formě, včetně elektronických médií, stejně jako na internetu, musí být odkaz na Mezinárodním festival festivalů „Baltské fantastická“ .
10 účastník (individuální umělec), přijatý do soutěže je povinen organizátorovi zaplatil poplatek ve výši 380 eur v hotovosti nebo bankovním převodem na účet fondu (má být vyplacena v rublech pak kurzem + 5%). Organizování poplatek musí být uhrazen nejpozději 21 dnů před soutěží. V hotovosti v den příjezdu.
Poznámka: V případě odmítnutí účasti v soutěži je poplatek nevratný.
11 Ubytování a transfery (vlakové nádraží, letiště – hotel – nádraží, letiště) nese k tíži organizační výbor.
12 Všechny platby i platby pojistného jsou vyráběny v ruských rublech
13 Povinná je účast všech soutěžících v charitativních akcí pořádaných v rámci festivalu.
POROTA
Festivalu „BALTIC SUPER STAR“ 2015
Spolupředsedové poroty:
- Producent, Josef Čermák (Česká republika)
- Umělec Mansour Tašmatov (Uzbekistán)
Členy poroty jsou:
- generální ředitel producentského centra, prezident nadace „Mecenat“
Držitel mezinárodní premie, Tatiana Šerba (Rusko)
Členové poroty, zodpovědný a technický tajemník festivalu, bude představen 21 dnů před soutěží
Organizační výbor: tel / fax: 8 (812) 712-70-15, mobilní telefon: 8-921-921-63-81 E-mail: tsherba@mail.ru